Ekspresowe spaghetti bolognese

To jeden z tych obiadów, kiedy albo nie mam żadnego pomysłu albo bardzo się spieszę a zależy mi by się najeść. 





Składniki : ( dla 6 osób)
  • mięso mielone z indyka 1 kg
  • puszka pomidorów krojonych 3 sztuki
  • koncentrat pomidorowy 1 sztuka ( w słoiczku mały)
  • czosnek 2-3 ząbki
  • bazylia suszona 1-2 łyżki
  • oregano 1-2 łyżki
  • papryka ostra 1-2 łyżki
  • tymianek 2 łyżeczki
  • oliwa do smażenia
  • makaron
  • ser parmezan lub typu parmezan
Przygotowanie: 


  1. Mięso wrzucam na rozgrzaną oliwę, dodaje czosnek i pozostałe przyprawy. Dobrze smażę i staram się rozdzielić "grudki" mięsa.
  2. Gotuję wodę na makaron.
  3. Do mięsa wlewam pomidory i dodaję koncentrat. Bardzo dobrze mieszam i czekam aż sos lekko odparuje. Ja nie przyprawiam sosu bo smak przechodzi z mięsa, ale jak ktoś lubi to można dodać bazylii i oregano.
  4. Makaron gotuje, przelewam zimną wodą.
  5. Nakładam makaron na talerze, polewam sosem i posypuję serem. 

1 komentarz:

  1. przepyszna klasyka ;) ja też zawsze je robię gdy mam mało czasu.. zresztą uwielbiam makarony!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka