Moje szybkie curry z kurczaka

 Moje curry jest trochę mało standardowe, po pierwsze dlatego, że nie lubię mleka kokosowego a po drugie bo uwielbiam jeść je z makaronem papardelle.



Składniki :
  • pierś kurczaka
  • przyprawa curry 2-4 łyżeczek
  • pasta curry u mnie czerwona 2 łyżeczki ( wtedy wychodzi pikantne ale nie bardzo, jak ktoś nie przepada za ostrym, proponuje dodać 1 łyżeczkę )
  • papryka słodka 2 łyżeczki
  • tymianek suszony 1 łyżeczka
  • czosnek granulowany 2 łyżeczki
  • cebula cukrowa 1 większa
  • masło do smażenia
  • śmietana 18 % 250 ml
  • makaron papardelle

Przygotowanie:
  1. Kurczaka myję, osuszam, oczyszczam i kroję w kostkę.
  2. Masło rozpuszczam na patelni i wrzucam kurczaka.
  3. Cebulę kroję w piórka, i dorzucam do kurczaka.
  4. Dodaję przyprawy wraz z pastą curry i smażę wszystko razem na niezbyt dużym ogniu. 
  5. Gdy mięsko się usmaży, dodaję śmietanę, mieszam i na malutkim ogniu podduszam około 5 minut. 
  6. Gotuję makaron.
  7. Mięso podgrzewam na dużym ogniu mieszając by śmietana lekko zgęstniała.
  8. Nakładam makaron i polewam sosem wraz z kurczakiem.

Smacznego :)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka