Orientalne skrzydełka duszone w coli

Skrzydełka duszone w coli, warto spróbować bo smak jest naprawdę ciekawy.
Przepis ten pochodzi z gazety Moje gotowanie z najnowszego numeru.








Składniki ( dla dwóch osób)
  • 6-8 skrzydełek
  • 1/2 szklanki sosu sojowego
  • 2 łyżki octu ryżowego
  • łyżka startego imbiru
  • 2 łyżeczki chili
  • pieprz 
  • 1/2 l coca-coli
  • 2 torebki ryżu
Przygotowanie:
  1. Skrzydełka myję, osuszam. 
  2. Do naczynia wlewam sos sojowy, ocet, imbir, dodaję chili i pieprz, wkładam skrzydełka, dobrze mieszam, wkładam do lodówki na 1 godzinę.
  3. Na patelni rozgrzewam lej, wrzucam skrzydełka wraz z marynatą i podsmażam z każdej strony.
  4. Dodaję colę i duszę 40 minut pod przykryciem. Następnie zwiększam ognień i czekam jak sos zgęstnieje.
  5. Ryż gotuje.
  6. Nakładam skrzydełka, obok ryż i polewam wszystko sosem.
Smacznego :)


 Przepis pochodzi z gazety Moje gotowanie wyd. sierpień 2012.

1 komentarz:

  1. Azjatyckie smaki to coś, co kocha mój Polówek. Skoro i Ty je lubisz, zapraszam do konkursu u mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka