Wieczorny relaks (niesponsorowany)




Niestety nikt nie chce mi powierzyć produktów alkoholowych do testowania ....
Od jakiegoś czasu w sklepie widywałam Wyborową Mango Splash i dziś w końcu ją kupiłam.

Zapach - bardzo fajny, smak także - mocne mango i co dla mnie istotne nie jest wcale bardzo słodka .
Zaskoczyło mnie tylko że mimo tylko (lub aż :) 30 % jest dosyć mocna w smaku.
Na początku do szklanki wrzuciłam plasterek cytryny i 4 kostki lodu i nalałam wódeczki, ale okazała się dla mnie za mocna więc dolałam soku pomarańczowego.
Myślę, że fajnie by było ją pić bardzo zimną na kieliszki popijając sokiem.
Ogólnie uważam, że trunek bardzo smaczny i fajny na letnie wieczory.
P.s w smaku bardzo mi przypomina likier Passoa.

 Składniki :
  • Wyborowa Mango Splash
  • dużo lodu
  • plasterki cytryny
+ polecam sok pomarańczowy


4 komentarze:

  1. To normalna wódka , a Ty ją chciałaś pić jak sok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety tylko na balkonie ale kolorowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mięta i limonka z tej serii jest pyszna!! Z lodem, cytrynką i spritem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka