Początek testowania produktów od Prymat

Ostatnio otrzymałam paczkę od firmy Prymat z produktami do przetestowania.
W paczce znalazły się rzeczy, które miałam ochotę kupić by spróbować , w związku z tym jestem w pełni zadowolona. W ogóle uważam, że warto testować takie produkty, do których ma się przekonanie, bo inaczej to nie ma sensu. Po za tym plusem blogów kulinarnych jest to, że w założeniu mają zawierać szczere opinie. Wcześniej używałam już przypraw firmy Prymat, ale zazwyczaj tych tradycyjnych tj. zioła prowansalskie, bazylia, papryka, kucharek itp. I byłam bardzo zadowolona , stąd chęć spróbowania też innych produktów.
 A o to wspomniane produkty :
Opisy produktów można znaleźć tutaj
Prymat:
  • Sos sałatkowy - cezar ( czosnkowy)
  • Sos sałatkowy - grecki ( ziołowo-czosnkowy)
  • Marynata w płynie - pikantna 
  • Przyprawa do Spaghetti
  • Przyprawa do Bruschetty
  • Przyprawa do Ryb
  • Musztarda rosyjska
Kucharek :
  • Kucharek Smak lata ( z hiszpańskimi pomidorami i węgierską papryką)
Smak :
  • Ogóreczki z chili
Już nie długo zamierzam przetestować otrzymane produkty. Recenzja oczywiście na blogu.
p.s ogóreczków chyba jeszcze dziś skosztuję :)



1 komentarz:

  1. fajna paczuszka :) na pewno zmalujesz pyszne potrawy z użyciem tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka