Owocowo, herbatowo

Ostatnio otrzymałam od Camellia Tea herbaty do spróbowania...
  • Herbata czerwona Świątynia Miłości
  • Herbata Zielona Malinowo - Poziomkowa
  • Herbata funkcjonalna po posiłku
Dziś spróbowałam herbaty zielonej malinowo - poziomkowej gdyż najlepiej komponowała się z moją sałatką owocową.

Opis herbaty :














 Herbata prześlicznie pachnie i wspaniale smakuje. Bardzo lubię zieloną herbatę więc ta najbardziej przypadła mi do gustu.
 
SAŁATKA :

Skład :
  • kilka truskawek
  • kilka czereśni
  • 1 nektarynka
  • kawałek melona 
  • kilka borówek amerykańskich
Przygotowanie :
  1. Owoce pokroić  i wymieszać :)

4 komentarze:

  1. Myszko, wpierw siadam i zjadam Twoją sałatkę, a dla ochłody zupełnej delektuję się herbatą malinowo- poziomkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka wygląda bardzo orzeźwiająco!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w lecie nie ma nic lepszego od takiej sałatki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka