Pikantny popcorn


 

 Składniki :
  • opakowanie ziaren kukurydzy
  • olej
  • 2 łyżki masła
  • 2 łyżeczki przyprawy harissa ( Skworcu)
  • sól
Przygotowanie :
  1. Przyrządzam popcorn zgodnie z instrukcją na opakowaniu .
  2. Rozpuszczam masło. Dodaję przyprawę harissa i dokładnie mieszam.
  3. Gotowy popcorn umieszczam w dużej misce i polewam masłem z przyprawą, dokładnie mieszam i obficie solę i gotowe :)
p.s Mi najbardziej smakuje jak nie wszystkie ziarenka będą pokryte masłem tylko np. co trzecie , gdyż i tak smak w ustach pozostaje a jednak masło jest dosyć tłuste. 

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka