Pokrzywa pierwsze spotkanie - Zioła z Polski

 
To było moje pierwsze spotkanie z pokrzywą ,i bardzo mi zasmakowała. Przypomina minimalnie w smaku rumianek wymieszany z melisą ? Nie wiem jak to opisać. Ale bardzo delikatnie i bardzo przyjemnie się ją pije.

Zaleca się picie naparu z 2-3 torebek dziennie. 
Pokrzywa, która otrzymałam wchodzi w skład nowej linii produktów Irving - Zioła z Polski.
Prócz pokrzywy znajdziemy także :
- miętę
- melisę
- rumianek



Jeśli chodzi o moją opinię  co do pozostałych ziół to bardzo lubię melisę i rumianek , za miętą nie przepadam. 
Melisa i rumianek od Irving smakują wybornie i ziołowo :)
Mięty nie próbowałam ale poczęstowałam męża, który ochoczo wypił całą szklankę i  potwierdził jakość smaku.
Więcej informacji o Ziołach z Polski i innych produktach Irving znajdziecie tutaj.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam pokrzywę:) a jakie cuda działa na włosy i skórę. Po upałach na pewno wrócę do picia pokrzywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dziwię, że nie natknęłam się na te jej właściwości wcześniej, bo bym piłam ją od dawna.

      Usuń
  2. Często parzę sobie takie właśnie zioła, a melisę mam swoją -w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę melisy w ogródku :) Ja w przyszłym roku stworzę sobie ogródek ziołowy na balkonie.

      Usuń
  3. Stosowania naparów w codziennej diecie nauczyła mnie moja babcia. Już od dawna doceniam ich niezwykłe właściwości.
    https://e-zielarnia.eu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka