Pomysł na kosmetyczny prezent


Przeczytajcie, bo moim zdanie warto... to bardzo fajny pomysł na prezent lub prezenty...


Już kiedyś opisywałam Wam produkty otrzymywane w ramach ShinyBox - w tym poście.
Teraz robię to ponownie , bo takie pudełko to świetny pomysł na prezent a że Święta powoli się zbliżają a Shiny już prowadzi sprzedaż grudniowych pudełek , to  zapraszam do przeczytania posta i może zamówienia pudełka , oczywiście przez mój link - http://shinybox.pl/?ref=f1a8291

Dla osób, które nie wiedzą, : można kupić tylko raz pudełko za 49 zł - wysyłka gratis, nie trzeba wykupować pakietów czy subskrypcji. 

PUDEŁKO LISTOPADOWE
ZAWARTOŚĆ ( KOSMETYKI PEŁNOWYMIAROWE):
  1. La Rosa - mineralny cień do powiek , cena : 25 zł 
  2. La Rosa - lakier do paznokci , cena : 18 zł
  3. Mariza - puder ryżowy , cena : 18 zł
  4. Bingospa - maska do twarzy z olejem , cena : 12 zł
  5. AA - balsam do ciała, cena : 24 zł
 PRÓBKI :
  1. Corine de Farme - Krem 2 w 1 przeciwzmarszczkowy
  2. Romantic - Szampon regenerujący i Balsam do włosów regenerujący
  3. Dodatkowo wygrałam : maseczkę Floslek oraz ekologiczną torbę na zakupy
Przypominam : post nie jest sponsorowany! Jeżeli zamówicie pudełko przez mój link , wtedy otrzymam punkty, które przy dłuższym zbieraniu zamieniają się na darmowe pudełko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka