Testowanie pierogów - niesponsorowane

Uwielbiam ruskie pierogi, niestety bardzo rzadko zdarza mi się jeść domowe.. a po za tym są dni, jak choćby dziś gdzie po 11 kilometrowym spacerze przy okazji odwiedzanie grobów , marzyłam tylko o tym by już nic nie robić :)
Bardzo trudno jest kupić dobre paczkowane pierogi.
Nie które propozycje są całkowicie nie jadalne, jak choćby propozycja firmy na P...
Ostatnio kupiłam do spróbowania - Pierogi ruskie firmy Virtu  400 g za 5,50 zł ( cena w sklepie osiedlowym).
Naszym zdaniem to jedne z najlepszych by nie powiedzieć, że najlepsze z "kupnych" pierogów. Najbardziej przypominają domowe.
Farszu jest sporo, ciasto odpowiednio cienkie. Także szczerze polecam !

p.s od kiedy spróbowałam ich klusek śląskich także jestem im wierna.
Kiedyś zabiegałam nawet o współprace z nimi bo chciałam spróbować też innych produktów, ale jakoś nie byli zainteresowani, a szkoda bo chyba z czystym sumieniem bym mogła polecić ich produkty, jeżeli są równie smaczne co pierogi i kluski.

5 komentarzy:

  1. w tesco są wszystkie produkty tej firmy - swego czasu łazanki często lądowały w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pierogi, najbardziej własnej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierogi ruskie to mojego najlepsze pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jadłam kupnych pierogów jeszcze, ale jak mówisz że są dobre może warto się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli lubisz kopytka to z kupnych polecamy te firmy "U Jędrusia" :)

    Pozdrawiam,
    http://ewakuchennie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka