Recenzja spray do lodówki ( cz.1 recenzji zestawu do pielęgnacji)


 Jakiś czas temu dostałam do przetestowania od sklepu redcoon.pl zestaw do czyszczenia ...
dziś przedstawiam Wam recenzje sprayu do czyszczenia lodówki.
W skład zestawu wchodzi : spray do kuchni , mleczko do piekarnika oraz spray do czyszczenia lodówki + ściereczka

Spray do lodówki - ma za zadanie wyczyścić zabrudzenia i usunąć nieprzyjemne zapachy.
Nie wymaga spłukiwania. Wystarczy psiknąć na powierzchnię i przetrzeć wilgotną ściereczką.
Sprawdziłam już kilka krotnie i działa :)
Nie wiem jakich słów mam użyć by recenzja była kompletna ?!
Więc napiszę po prostu tak : brakowało mi produktu do "odświeżenia lodówki" ten spray idealnie tą pustkę wypełnił. Jest łatwy w użyciu, i dobrze czyści także odświeża więc uważam że jest to produkt jak najbardziej wart polecenia. Myślę, że opakowanie 250 ml wystarczy mi na bardzo długo co jest także plusem.
Z czystym sumieniem - polecam ! Produkt jest częścią zestawu pielęgnacyjnego , który można kupić w sklepie redccon.pl  - klik
p.s użyłam też płynu do czyszczenia powierzchni stalowej kuchni i także jestem bardzo zadowolona ale o tym w kolejnej recenzji, płyn do piekarnika czeka na swoją kolej, która wkrótce nastąpi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka