Ulubione miejsca w sieci

Przedstawiam Wam listę moich ulubionych miejsc w sieci.
Może którejś strony nie znacie i dzięki temu wpisowi to się zmieni :)


 Nazwy stron są podlinkowane.

RESERVED  - od kiedy uruchomili sklep internetowy, już kilka krotnie zamawiałam ubrania. Bardzo podoba mi się forma odbioru i zwrotu produktów. Zamawiam w sieci, odbieram w sklepie stacjonarnym ( który jest blisko ale ma bardzooo mało asortymentu na stanie) za wysyłkę 0 zł, przymierzam albo w sklepie albo w domu, gdy okazuje się , że chce zwrócić produkt to jadę do sklepu oddaję i dostaję od razu zwrot gotówki ( nawet gdy płatność była internetowa).
Taka dogodna forma zwrotu powoduje że raz czy dwa zdarzyło mi się odebrać produkt, przymierzyć w sklepie i po 2 minutach zwrócić, dla mnie super, ale dla pań w salonie pewnie trochę mniej fajnie .
Trzeba tylko uważać z rozmiarami, bo od niedawna zupełnie nie wiem dlaczego reserved przestało trzymać się rozmiarów. Kilka bluzek w rozmiarze S były wielkości L, z kolei XS w rozmiarze dużej S.

DEEZEE - fajne ubrania i świetne ceny butów. Mimo że zawsze uważałam, że kupowanie butów przez internet to głupota, skuszona ceną odważyłam się i zamówiłam 3 pary tenisówek , 2 pary po 12,90 zł i jedna 34,90 zł i okazało się że rozmiar idealny a buty jedne z najwygodniejszych jakie mam. Ciuchy też kilka krotnie zamawiałam i także byłam bardzo zadowolona.

BUTIK - gdy jest promocja, ceny są naprawdę kuszące, a jakość ubrań bardzo dobra. Najbardziej lubię butik zarówno stacjonarny jak i internetowy za to że u nich zawsze rozmiar 36 to 36 , więc nawet jak jestem w sklepie to nigdy nie mierzę ubrań .


HOME&YOU - pokochałam od pierwszego wejścia do sklepu. Niestety dużą wadą, było to że na stronie www były produkty, które były niedostępne w stacjonarnych sklepach w Warszawie.
Dlatego gdy urochomili sklep internetowy byłam przeszczęśliwa i teraz tylko kupuję przez internet.
Trzeba tylko mieć na uwadze że w sieci wszystko wygląda ładniej niż w rzeczywistość.


MERLIN - to nie tylko książki ale też kosmetyki, akcesoria sportowe itd. Dobre ceny i dogodne formy odbioru za 0 zł w punktach.

EMPIK - ciut taniej jak w sklepach stacjonarnych, duży wybór , zamawiam i odbieram w salonie Empik za 0 zł ( który jest tzw. Empik Express - czyli mała powierzchnia i bardzo mały asortyment).
Jedynie irytuje mnie dosyć długi czas dostawy.


Gdy odkryłam jakie są ceny kosmetyków w sieci, nie mogłam uwierzyć. Myślałam, że to jakiś "przekręt" albo podróbki. Ale okazało się że kosmetyki są oryginalne i wszystko z nimi w porządku. Wyeliminowałam Rossmana czy inne drogerie na rzecz sieci .
Lakiery do paznokci Sally Hansen za 10 zł a w sklepach 40 zł, lakiery innych firm po 3-4 zł - raj dla maniaczki malowania paznokci. To samo tyczy się cieni do powiek, podkładów i innych.
KOSMETYKI Z AMERYKI
EKOBIECA
COCOLITA

Taka sama historia dotyczy perfum. Przykładowa cena - w perfumerii 265 zł za 50 ml a w internecie 143 zł za 100 ml.
Kupowałam i wszystko było w porządku, dlatego polecam -IPERFUMY

Uzależniłam się od SHINYBOX to takie pudełka które otrzymuje się co miesiąc z różnymi kosmetykami. Wcześniej kupowałam co miesiąc jednorazowo pudełko, ale teraz podnieśli cenę i zdecydowałam się na subskrypcję , płacę 49 zł miesięcznie i dostaję pudełko niespodziankę.

SKWORCU - chyba staję się nudna lub nie wiarygodna że ciągle ich wychwalam , ale prawda jest taka, że obecnie zaopatruję się tylko u nich.


DURSZLAK
SMAKUJE GOTUJE
EGOTUJEMY 24 (nowość)

Blogi z których najczęściej czerpię inspirację obiadowe lub korzystam z przepisów :
Karmelowy
Ewa kuchennie
Daktyle w czekoladzie

Blog który zawsze mi poprawia humor i zazdroszczę jego autorce zmysłu estetycznego i talentu
Wesoła kuchnia

WIRTUALNY ALKOMAT  - wiadomo, że to tylko wskazówka ale się przydaje
ONE LITTLE SMILE - nie wiem dlaczego, bo nie lubię takich blogów ale ten bardzo mi się spodobał i jestem wierną czytelniczką 
Kanały makijażowe :
Katosu
Maxineczka
Hania Knopińska

6 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Skworcu:)nie spotkałam firmy która im dorównuje chodź próbują.Jeśli mogę polecić stronkę www.bliżejciebie.pl tam nie tylko dla dzieci asortyment ale też spory wybór kosmetyków w niezłej cenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że bywam inspiracją :)
    Ja co prawda rzadko komentuję, ale wiedz, że często zaglądam!

    A tak w związku z tym, że perfumy to moje 2 hobby, to polecę obok iperfumy.pl sprawdzone perfumerie internetowe: kokai.pl, e-glamour.pl, perfumeria.pl, perfumesco.pl i xperfume.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ostatnio rzadko komentuje posty a często zaglądam :) No już kilka razy robiłam coś wg. Twojego przepisu a w cieście marchewkowym się zakochałam :) dzięki za stronki, chętnie poszerzę krąg sprawdzonych miejsc z dobrymi cenami :)

      Usuń
  3. Fajny blog, naprawdę ciekawe przepisy.



    Prowadzę swojego bloga na https://www.mojbut.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. W wielu z tych sklepów również robie zakupy https://beautyfair.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również korzystam z wielu z tych miejsc, które poleciłaś. RESERVED jest dla mnie numerem jeden, jeżeli chodzi o zakupy odzieżowe online, zwłaszcza że od czasu do czasu mają atrakcyjne promocje. Jeżeli chodzi o kosmetyki, polecam jeszcze stronę Notino, mają bardzo duży wybór produktów i często są tam dostępne różne promocje. Blogi kulinarne, które wymieniłaś, również znam i cenię. Karmelowy to blog, na który zaglądam, kiedy potrzebuję inspiracji do gotowania. Twoje ulubione miejsca w sieci pokrywają się w dużym stopniu z moimi, cieszę się, że ktoś ma podobne zainteresowania. Jeśli szukasz inspiracji wnętrzarskich to polecam https://kaldekor.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka