Relaks...


Składniki mojego relaksu :
  • arbuz + kostki lodu
  • wafle ryżowe Kupiec
  • dobra książka ( w tyn przypadku autorki Nele Neuhaus "Kto sieje wiatr" ) *
  • balkon 
Przygotowanie :
  1. Arbuz ( najlepiej odmiana bez pestek) miksuję , dodaję kostki lodu.
  2. Wafle ryżowe wyjmuję z opakowania.
  3. Zabieram książkę i udaję się na balkon.

Kilka słów o waflach :
Opis:
Wafle ryżowe naturalne.
Wypiekane z pełnych ziaren brązowego ryżu.

Warto spożywać Wafle Ryżowe, gdyż:
są chrupkie, niskokaloryczne i lekkostrawne, ale jednocześnie pożywne;
zawierają węglowodany złożone będące źródłem energii;
zawierają witaminy (E, A, D i B- kompleks) i substancje mineralne (magnez, żelazo, wapń i potas);
są produktem bezglutenowym;
stanowią bogate źródło naturalnego błonnika;
posiadają wysokie walory dietetyczne;
wspomagają odchudzanie, gdyż wpływają na prawidłowy przebieg metabolizmu w organizmie;
urozmaicają codzienną dietę;
posiadają długi okres przydatności do spożycia – 12 miesięcy;
są zalecane osobom zażywającym środki farmakologiczne;

Cechy:
wysoka zawartość błonnika , produkt bezglutenowy , chrupkie i delikatne , Jakość Sprawdzona TÜV Rheinland

( opis ze strony kupiec.pl)

Wafle ryżowe Kupiec w wersji naturalnej znam, znałam i będę znać :) Są świetną przekąską zarówno same jak i z dodatkami np. kremowym serkiem i warzywem lub łososiem.
Mi akurat najbardziej odpowiadają same bez dodatków. Na mały głód idealne.

* jeszcze nie zdążyłam się zorientować czy ta książka spełni moje oczekiwania ale jestem bardzo miło zaskoczona poprzednią książką "Śnieżka musi umrzeć" , którą polecam miłośnikom kryminałów. Bardzo dobry styl pisania, łatwo i szybko się czyta, dobrze skonstruowana intryga.
Już po pierwszej stronie , można się zorientować, że będzie ciekawa.
p.s a nie wiele brakowało a bym jej nie kupiła, bo odstraszał mnie tytuł.

A tu jeszcze kilka zdjęć mojego miejsca :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka