Truskawki w szampanie ...

Herbatę można kupić w sklepie Skworcu .

Moja opinia :
Z racji pogody postanowiłam napić się mrożonej herbaty, wybór padł na truskawki w szampanie.
Herbata ma ciekawy smak, dosyć mocno wyczuwalny jest smak Senchy, w drugiej kolejności aromat truskawek, czy czułam szampana ? - nie wiem, chyba nie... ale smak był rzeczywiście inny, wyjątkowy.
Herbata z kostkami lodu, była orzeźwiająca, nie była słodka, bardzo mi smakowała.
Po wypiciu jednej szklanki, pobiegłam zrobić cały dzbanek :)

Polecam , szczególnie osobą które tak jak ja nie przepadają za słodkimi, "ciężkimi" herbatami.

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka