Migawki wakacyjne - Unieście, Mielno, Darłówko

Unieście i Mielno to miejscowości położone nad Bałtykiem i jeziorem Jamno...

widok z okien, balkonu


Jamieński nurt czyli połączenie jeziora Jamno z Bałtykiem



Pomnik jelenia Mielno
Zagadka Mielna, w końcu rozwiązana... pomnik ten został ufundowany w okresie międzywojennym dla uczczenia udanego polowania.
Słodkości w Mielnie, oczywiście mój mąż zajadał się deserem i czekoladą na gorąco, a ja wybrałam sałatkę owocową i kieliszek wina :)
Po pobycie w Unieściu, Mielnie pojechaliśmy do Darłówka ...
Darłówko jest przedzielone przez rzekę na część wschodnią i zachodnią.
W zachodnim jest otwarte morze i szeroka plaża w części wschodniej za portem, w morzu ułożono falochrony, które tworzą zatoczki do kąpieli.



Część zachodnia
 Unieście i Mielno podobało nam się zdecydowanie bardziej niż Darłówko.
Jeżeli nigdy nie byliście w Unieściu to gorąco polecam, do centrum Mielna 15 minut spacerkiem.


Na koniec ogłoszenie :
Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany kupnem  mieszkania 2 pokojowego na Bielanach ( Warszawa) 4 minuty od stacji metra - zapraszam po szczegóły :
http://myszkagotuje.blogspot.com/p/sprzedam-mieszkanie.html

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie sam wypoczynek w Mielnie jest na pewno świetną sprawą i ja również jestem zdania, ze warto jest wiedzieć gdzie się udać. Osobiście polecam każdemu świetny ośrodek https://lazurowybrzeg.pl/ do którego ja regularnie jeżdżę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka