Piesek poszukuje domu,- piesek już znalazł dom

Pilna sprawa !
Moja koleżanka współpracuje z  Fundacją Azylu pod Psim Aniołem  i obecnie pełni rolę domu zastępczego dla pieska - suczki poszukując mu stałego domu. Inka jest w domu zastępczym do 25 sierpnia.
Miałam okazję poznać tego pisaka i jest naprawdę uroczy, grzeczny i pocieszny .

Opis :
Inka ma sześć miesięcy i bardzo pilnie szuka domu i nowych kochających właścicieli.
Sięga połowy łydki i waży 8 kilo, będzie niedużym psiakiem. Jest bardzo grzeczna, choć jeszcze wiele musi się nauczyć, jak dotąd wie już co to znaczy siad i ładnie przychodzi gdy się ją zawoła. Grzecznie zostaje w domu i nie psoci. Zdarza jej się natomiast szczekać gdy z balkonu obserwuje inne psy albo usłyszy hałas i czasem z rozpędu wskakuje na kanapę - pracujemy nad tym :)
Szczegóły na facebooku na koncie fundacji, w polu - oś czasu jest umieszczony opis Inki.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka