Kolorowe babeczki w 10 minut

Zdjęcie mało wyraźne bo na szybko robione...

Składniki :
  • gotowe kruche babeczki ( u mnie DanCake)
  • mascarpone 250 g
  • śmietana 36 % 200 ml
  • tabliczka gorzkiej czekolady 
  • posypka cukrowa 
Przygotowanie :
  1. Czekoladę rozpuszczam w kąpieli wodnej.
  2. Odstawiam by przestygła ( moja za bardzo przestygła i niestety w związku z tym nie dałam rady ładnie ozdobić babeczek bo krem nie "przechodził" przez dziurki w tylce . 
  3. Mascarpone miksuję około minuty mikserem.
  4. Śmietanę ubijam.
  5. Łączę mascarpone i śmietanę, dobrze mieszam. Dodaję czekoladę i ponownie dobrze mieszam.
  6. Nakładam do babeczek za pomocą szprycy lub rękawa, u mnie za pomocą łyżeczki :)
I gotowe :)
Szybkie ciasta - edycja karnawałowa

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka