Upał = konieczność ochłody

Za oknem ponad 30 stopni, mój termometr ( choć mu nie wierze ) pokazuje 37 stopni w cieniu.
Jedyne o czym człowiek marzy to o szklaneczce czegoś zimnego i orzeźwiającego.
I moje marzenie się spełni bez wychodzenia z domu na zakupy, bowiem dostałam dziś paczkę  od Richmont z zestawem mini Ice Richmont 12 herbat tj. 6 smaków + szklanka + dzbanuszek do parzenia esencji.
Brakuje tylko lodu a ten już się mrozi w zamrażalniku.

O to zawartość pudełka z herbatami :
Herbata Richmont:
  • Ceylon Ice
  • Peach Lemon Star ( tej chyba napije się w pierwszej kolejności bo uwielbiam brzoskwinie)
  • Green Mint Mojito
  • Forest Fruits
  • Melon Fresh Mint
  • Mexican Dream 
 Ale to nie koniec moich dzisiejszych radości :)
Bez wychodzenia z domu dostałam też pomysł na obiad i przekąskę od Kuchni Świata.
Czego chcieć więcej ? - tylko osoby, która przyrządzi mi mrożoną herbatę, poda mango a na obiad zielone curry . Niestety to nie możliwe, więc w ciągu najbliższych dni napiszę jak smakowały mi herbaty w wersji mrożonej oraz jak mi tym razem wyszło zielone curry . Pisałam wcześniej, że z mężem nie lubi smaku kokosa a jednak zdecydowałam się by w końcu spróbować zrobić curry jak należy więc na bazie mleka kokosowego - to będzie pierwszy raz ! Moja ciekawość jest ogromna.
Trzymajcie kciuki :)
p.s Mój czas dobiega końca i lecę zmierzyć się z panującym upałem na dworze :)
p.s2 Bardzo dziękuję za otrzymane produkty. Herbaty pachną tak cudownie że jestem pewna co do moich wrażeń po ich spróbowaniu.

1 komentarz:

  1. Ale super! Bardzo podobają mi się te herbatki, czekam na ich opisy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka