Apetyczna przesyłka od Anielskich Przysmaków

Ostatnio otrzymałam pyszności do wypróbowania od Pani Moniki z Anielskich Przysmaków.
Otrzymane produkty to :
  • Konfitura wiśniowa
  • Mus z owocu bzu czarnego
  • Żurawina z jabłkiem
  • Pigwa do herbaty
  • Sok z Rokitnika
Już nie mogę doczekać się próbowania.
Bardzo jestem ciekawa soku z Rokitnika bo nigdy wcześniej go nie piłam. To będzie też moje pierwsze spotkanie z musem z czarnego bzu, dotychczas piłam tylko sok.
Już wkrótce testowanie produktów, tylko muszę się zastanowić z czym najlepiej się skomponują.
A na razie zapraszam na stronę Anielskich Przysmaków do zapoznania się z ofertą no i do oczywiście zakupów :)
http://anielskieprzysmaki.pl/
W ofercie sklepu znajdziecie : miody, soki, konfitury, przetwory i syropy.
Oferowane produkty są bardzo ciekawe, nigdy wcześniej nie widziałam nie których połączeń smaków. Warte wypróbowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka