Guma po posiłku czy dla smaku ? A może jedno i drugie .

Otrzymałam od  firmy Wrigley  gumy do przetestowania .

 W paczce znalazły się :

Orbit Miętusy
  • Professional Mints -orange
  • Professional Mints - forest fruit
  • Professional Mints - freshmint 
  • Mints - spearmint
Orbit White
  • Fresh mint
  • Fruit
  • Spearmint
  • Strawberry
Orbit 
  • Sweetmint
  • Peppermint ( niebieska)
  • Lemon lime ( limonkowa)
  • Apple ( jabłkowa)
  • Tropical
  • Cherry
  •  Orbit for kids - bubble gum
Airwaves :
  • cool cassis
Winterfresh :
  • orginal
  • mint ice
Wrigley's spearmint 

 Jak widzicie dosyć spora ta paczuszka. Mam całkiem pokaźny zapas różnych smaków.
Choć pewnie na długo nie starczy bo zawsze mam przy sobie gumę do żucia.

Dlaczego warto żuć ? 
Żucie gumy po posiłku zmniejsza ryzyko wystąpienia próchnicy, zęby stają się czystsze a oddech świeższy.
Ale żujemy gumę nie tylko po jedzeniu, gumy mają pysznie owocowe smaki , żucie ich to prawdziwa przyjemność .
Przyjemne i pożyteczne !

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka