Liebster Blog :)



Nominacja od Klaudii autorki bloga http://lookgood-abcurody.blogspot.com
1. Twoje ulubione perfumy?
2. Wymień 3 rzeczy, które zawsze masz w torebce.
3. Twoja największa zaleta?
4. Dlaczego prowadzisz bloga?
5. Twoja ulubiona potrawa?
6. W jaki sposób spędzasz najchętniej swój wolny czas?
7. O czym najczęściej zapominasz?
8. Ulubiona książka?
9. Twój ulubiony blog?
10. Kim chciał/abyś zostać lub jaki jest Twój zawód?
11. Jaka jest pierwsza myśl, gdy się obudzisz?
 Moje odpowiedzi :
  1. Miss Dior.
  2. Lusterko, telefon, portfel.
  3. Planowanie - poukładanie. 
  4. Z pasji do dobrego jedzenia i od nie dawna do kosmetyków.
  5. Pieczona kaczka z jabłkami.
  6. Balkon - książka - piwko.
  7. Prawdę mówiąc, ( choć wiem, że nie brzmi to zbyt dobrze :) raczej o niczym nie zapominam.
  8. Harlan Coben - W głębi lasu.
  9. Uwielbiam podziwiać bloga - Moje wypieki.
  10. Z zawodu jestem socjologiem. 
  11. "Ojej, już tak późno".
 Moje pytania :
  1. Twoja ulubiona książka kulinarna ( kucharska) to ...
  2. Twój ulubiony program kulinarny to ....
  3. Piwo czy wino ( a może ani jedno a ni drugie ) ?
  4. Książka czy film ?
  5. Wiśnie czy czereśnie ?
  6. Kompot czy napój ze sklepu ?
  7. Komedia czy sensacja ?
  8. Ciasto czy tort ?
  9. Herbata czy kawa ?
  10. Lato czy zima ?
  11. Borówka czy jagoda ?
Poniżej lista nominowanych przeze mnie blogów :

2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka