Maska regenerująca - Pilomax

Maska regenerująca  Wax firmy Pilomax. To najlepszy produkt z jakim się spotkałam, jeśli chodzi o regenerację włosów.

Opis producenta

Po nałożeniu maski, producent radzi rozczesać włosy grzebieniem a następnie założyć turban.
Ja niestety nie jestem w stanie swoich włosów rozczesać. Mam ich za dużo, mimo ciągłego wypadania . Mogę jedynie rozczesać włosy wysuszone. Więc ten punkt pomijam .
Maskę na razie stosuję 2 razy w tygodniu i po ponad tygodniu mam wrażenie że już widzę poprawę. Włosy są zdecydowanie bardziej lśniące i ładniejsze :) Na razie głównie po bezpośrednim użyciu. Musi potrwać jeszcze trochę czasu aż włosy zaczną być zdrowe codziennie.
Czeka mnie jeszcze recenzja i wypróbowanie  innej maski do włosów farbowanych  również od Pilomaxa. Ale najpierw skończę opakowanie pierwszej maski.
Produkt wart polecenia ! Co też z czystym sumieniem czynię !
Polecam :)
 Więcej informacji - http://www.pilomax.pl/



3 komentarze:

  1. A zdjęcie włosów przed i po?;-) jestem ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie przed było przy okazji posta gdy dostałam produkty, a po zrobię za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa właśnie szukam dobrej maski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka