Próbujemy nowości przed premierą :)

Czyli przesyłka od firmy Kupiec z makaronami Mamma Mia !
Otrzymałam do spróbowania :
  • Makaron Mamma Mia kokardki
  • Makaron Mamma Mia muszelki
  • Makaron Mamma Mia spaghetti
Wszystkie powyższe makarony są wyprodukowane ze 100% pszenicy durum bogatszej od zwykłej mąki pszennej o białko, tłuszcze oraz witaminy i składniki mineralne.

źródło : odmakaroniarzy.pl


W linii Mamma Mia dostępne są również  inne rodzaje makaronu :

Już wkrótce post z użyciem makaronu Mamma Mia !

Więcej o makaronach możecie poczytać - tutaj - http://www.odmakaroniarzy.pl/

4 komentarze:

  1. Jak makaron to tylko z pszenicy durum:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, ja innych nie uznaję

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiem jak to się stało ale chyba nigdy nie jadłam z durum , więc najwyższy czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamma mia jakie fajne makarony:) miłego testowania:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka