Pieczone pikantne podudzia kurczaka


 Składniki :
  • 12 pałek kurczaka
  • 7 łyżeczek przyprawy Harissa ( u mnie od Skworcu)
  • 2 łyżki oleju
  • 1 łyżeczka estragonu
  • 2 łyżeczki papryki słodkiej
  • + ziemniaki 
Przygotowanie :
  1. Przyprawę Harissa mieszam z estragonem i papryką, dodaję olej. 
  2. Kurczaka nacieram powstałą pastą. 
  3. Odstawiam na 2 godziny do lodówki.
  4. Ziemniaki szoruję i kroję.
  5. Blachę wykładam folią aluminiową, układam na niej kurczaki i ziemniaki.
  6. Wstawiam do nagrzanego piekarnika do  180 stopni na około 40 minut.
  7. I gotowe :)

4 komentarze:

  1. Mimo, że zjadłam przed chwilką obiad - zjadłabym drugi mniam :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie lubię udek :( Nie lubię ogryzać kości kuraka :((

    Pozdrawiam,
    zapraszam do mnie na zupę cebulową :)
    http://ewakuchennie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię, uwielbiam skórę z kuraaka!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka