Czas na kawkę ...


Nie wiem jak u Was ale u mnie dziś piękna wiosna, na niebo ani jednej chmurki, słońce świeci, ciepło, po prostu cudownie!
Dla tego po powrocie do domu zafundowałam sobie a'la włoską kawkę i włoskie ciasteczka !
p.s że by nie było tak kolorowo zaraz przystępuję do mycia okien :)

Ale na razie dwa słowa o kawie i ciasteczkach :
Kawa:
  • ulubiona kawa
  • cukier
  • podgrzane spienione mleko
  • 1/2 łyżeczki syropu waniliowego
Ciasteczka :
Ciasteczka są pyszne, migdałowe i chrupiące z kawą smakują wybornie!
Polecam - ciasteczka do kupienia w delikatesach włoskich Mantini - klik

5 komentarzy:

  1. świetnie wygląda, chętnie bym taką wypiła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) była pyszna i te ciasteczka , słoneczko.. :)

      Usuń
  2. ach, cudo ;) bym się napiła.

    u mnie też piękna wiosna :)
    dobrego dnia Myszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tylko przez tą piękną pogodę znowu poleciałam na dwór i okna nie umyte , ale warto bo niby na jutro już zapowiadają deszcz .
      Miłego :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kawę, a w szczególności klasyczne espresso. Piję ją regularnie każdego dnia. Do serwowania takiej kawy używam wyłącznie specjalnych filiżanek do espresso, które swego czasu nabyłam na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata. To w czym serwujemy kawę jest dość istotnym czynnikiem, zależącym przede wszystkim od rodzaju kawy. W sklepach z tego powodu znajdziemy jeszcze m.in. filiżanki do cappuccino, czy też latte.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka