Na ostro ...



Składniki :
  • 12 skrzydełek kurczaka
  • 4 -6 łyżek oleju
  • sól ziołowa
  • 3 łyżki harissy ( w proszku, nie w paście)
  • kilka-kilkanaście kropel tabasco habanero ( lub zwykłego tabasco)
  • 1 czubata łyżeczka oregano
  • 1 czubata łyżeczka czosnku granulowanego
  • 1 czubata łyżeczka papryki słodkiej
  • 1 szczypta estragonu
  • 1 szczypta rozmarynu
  • 1 szczypta tymianku
+ pieczone ziemniaki w talarkach

Przygotowanie:
  1. Wszystkie składniki mieszam, gdy pasta jest za gęsta, można dodać więcej oleju.
  2. Wcieram marynatę w skrzydełka i chowam do lodówki na tyle minut ile mam czasu , najczęściej na 2-3 godziny. Wiadomo im dłużej tym lepiej.
  3. Ja moje skrzydełka piekę na grillu elektrycznym około 45-60 minut, ale tak samo dobrze będą smakowały upieczone w piekarniku.
  4. Podaję z pieczonymi ziemniakami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka