Placki z kurczaka z warzywami



Źródło przepisu - klik

Składniki :
  • pierś kurczaka
  • 8 pieczarek
  • 1 czerwona papryka
  • 1 czerwona cebula
  • 1/2 pęczka posiekanej bazylii
  • 3 jajka
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • sól, pieprz
  • chili z młynka
  • oregano
+ sos czosnkowy lub tzatzyki

Przygotowanie :
  1. Kurczaka i warzywa drobno siekam. Doprawiam. ( dosyć mocno wyczuwalne są jajka i placuszki mogą być mdłe więc przypraw nie należy oszczędzać).
  2. Dodaję jajka i mąki, mieszam bardzo dokładnie. Odstawiam na kilka minut. 
  3. Placki smażę na rozgrzanym oleju, mniej więcej po 4 minuty z każdej strony. ( lepiej układać/formować płaskie placki bo wtedy mamy pewność, że kurczak się usmażył).
  4. Podaję z sosami.
Pierwszy raz robiłam tego rodzaju placki, były bardzo fajne i smaczne ale ciut za mało je doprawiłam i ciut za bardzo wg. mnie wybijało się jajko. Dlatego uważam, że jeszcze muszę je dopracować. Jak przygotuje je w innej wersji na pewno opublikuje przepis.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)
JEŚLI JESTEŚ AUTOREM BLOGA I CHCESZ BYM GO ODWIEDZIŁA, PROSZĘ ZOSTAW W KOMENTARZU ADRES BLOGA. ( tak jest mi po prostu łatwiej).
Jeśli podoba Ci się mój blog - zapraszam do zostania obserwatorem.
Pozdrawiam,
Myszka